Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Buenos dias! Hawaian musimy przelozyc na inny dzien. Za to w ramach before amerykanski red cup wieczorem na plazy. Mozna sie jeszcze zapisac na waterworld! ST #rafalswierblewski #hiszpania #studenttravel @2529

  2. Przypominam, ze o 12 zbiorka na wyjazd do Barcy :) badzcie punktualni ;) wracamy kolo polnocy. Rafal ST #rafalswierblewski #hiszpania #studenttravel @2497

  3. Dzisiaj po 22 spotykamy sie jak zwykle na beforze! Pozniej do gagi ;) jutro o 12 zbiorka na barce, badzcie wypoczeci. Rafal ST #rafalswierblewski #hiszpania #studenttravel @2491

  4. Siema! O 18 zebranie obowiazkowe dla osob jadacych do barcy!! Bede rowniez rozdawal opaski ST. Rafal ST #rafalswierblewski #hiszpania #studenttravel @2474

  5. Aloha! Dzis standard before po 22 na plazy! Pozniej lecimy do st trop, dzisiaj gra sak noel. Wyjazd do waterworld w pon. Info o barcy wkrotce. Rafal ST #rafalswierblewski #hiszpania #studenttravel @2464

  6. Przypominam, o 17 zbieram kase na wycieczkI bo robimy rezerwacje. Ostatnie wolne miejsca na Barce! Rafal ST #rafalswierblewski #hiszpania #studenttravel @2462

  7. o 19 na dole bede zbieral ostateczne zapisy na wycieczki! o po 22 before tam gdzie wczoraj. Impreza glamour, eleganckie stroje i idziemy do gagi. Rafal ST #rafalswierblewski #hiszpania #studenttravel @2443

  8. O 14 spotykamy sie na plazy tam gdzie wczoraj na beach spot. Troche odpoczniemy po pierwszhm dniu. Pozdro! Rafal ST #rafalswierblewski #hiszpania #studenttravel @2433

  9. O 17 15 spotkanie na receptcji. Obecnosc obowiazkowa, wazne info! Pozdro Rafal ST #rafalswierblewski #hiszpania #studenttravel @2413

  10. 20:30 zbiorka pod hotelem #mateuszkruk #hiszpania #studenttravel @2244

  11. Jutro o 10 wykwaterowanie!! Wyjazd planowany na ok 21 #mateuszkruk #hiszpania #studenttravel @2243

  12. 22 ostatni wspolny befor na plazy.22:30 pokaz sztucznych ogni. wyjscie do klubu GAGA :) #mateuszkruk #hiszpania #studenttravel @2242

  13. Zbiorka na Barcelone o 11:30 w recepcji. Dla chetnych mozliwosc wykupienia Poble Espanyol- atrapa miast Hiszpanskich (6E). Camp Nou (20E) #mateuszkruk #hiszpania #studenttravel @2241

  14. Siema :) Dzisiaj 21:30 red cup party na plazy. Osoby chetne do udzialu w grze musza miec ze soba piwo 0.33 ml. Pozniej before na plazy i wyjscie do klubu GAGA:) #mateuszkruk #hiszpania #studenttravel @2240

  15. Before 22 plaza. Dzisiaj w klubie GAGA farbki piana party :) Bawcie sie dobrze :) #mateuszkruk #hiszpania #studenttravel @2239